det här med majonäs och urtunningssaxar.

Skam den som ger sig som dom brukar säga.
Den här började över en konversation med min vän och arbetskollega, jag nämnde att man kanske skulle börja blogga.. igen, och hon nappade genast på idén! På väg hem från jobbet  funderade på om det här med bloggande bara är något för blondiner, matintresserat och kändisar. Men när Malin skickade mig ett sms med en nyskapad blogg bestämde jag mig för att ge det en tredje chans, så bloggvärlden.. här kommer jag, igen!

Idag, när jag åt en tonfisk macka från Subway till middag (ibland kanske jag skulle behöva kika in på de där matintresserades bloggar för att få lite inspiration till att laga mat) med majonäs började jag fundera på vad det är i en lättmajonäs? Majonäs består ju av ihopvispad olja och ägg, och så vitt jag vet finns det inget som heter lättolja? Mysteriet består fortfarande och jag är tacksam för förslag så jag slipper ligga vaken hela natten.

Dags att slösa tid på annat oviktigt som Facebook och klippa håret.

Tack och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0