En resumé av året 2009

 

Jag avslutade mitt jobb på active24 och lämnade gråa Oslo bakom mig.
Slösade bort många onödiga timmar på att svara i växeln på Taxi igen.
Köpte en ny mobiltelefon.
Försökte söka in på folkhögskolor utan någon större succé
Sov lite för ofta på Gilles soffa.
Massakrerades på ett operationsbord.
Packade väskan och flyttade till Dublin.
Blev anställd på Xerox.
Tuperade håret.
Drömde mardrömmar.
Tog några snus, och njöt av det!
Började leka tjuv på fyllan.
Saknade, längtade, hoppades och drömde.
Gick på  Franska lektioner – som inte hjälpte mig ett dugg att komma ett steg närmare min romantiska dröm.
Förälskade mig i Edward Cullen.
Blev för fet för mina jeans. (eller om det var jeansen som krympte är lite oklart)
Betalade fortfarande CSN lån.
Fick många nya vänner.   

året 2010, då jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0