I´m in the Twilight

efter en förälskelse av Grays Anatomy bytte jag ut gamla, trötta och neurotiska doktorer mot vampyrer istället.
Och nog skulle min förälskelse i både 007 och MC Dreamy  bestå om det här värdelösa landet bara kunde sända sista säsongen på TV.
Men vampyrer är det på tapeten nu och jag är tonårs förälskad igen!

Nej, jag skäms inte och jag tänker stolt stå för att jag tycker att den där förbannade Bella lika bra kan slängas åt vampyrerna för att ätas upp så jag kan ta hennes plats bredvid Edward istället. Han förstår ju inte bättre stackarn. Om han bara fick chansen, ja för ni måste hålla med om att hon är lite mesig Bella som kräver Edwards superkrafter till att skydda henne 24 timmar om dygnet, skulle han förstå hur gott Jag luktar, hur vacker och totalt oemotståndlig Jag är!
Han skulle få hålla min midja, le mot mig och bita mig bäst han ville och vi kunde spela fyrhändigt på hans flygel.
Och sen det där med muskulösa vargar, ja om det nu ingår i det här paketet så förstår jag verkligen inte varför Bella gick före mig i kön?

Men jag väntar snällt (och lite otåligt) på min tur!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0