"det är ingen vanlig dag..."

internet försvann igårkväll så jag laddar upp gårdagens inlägg nu istället....
 
 
Hela dagen har jag gått i total ovetskap om att jag faktiskt har namnsdag!
Ja, egentligen önskar jag ju att jag kunde kommit på vad det var som är så speciellt med just 21 April när jag för första gången idag skrev ner dagens datum i ett dataprogram på jobbet. För att då i vetskap kunna antingen kräva mina nära o kära på namnsdags-tjänster, eller för att ni som nu läser det här skulle få dåligt samvete för att jag gått runt en hel dag och haft namnsdag utan att ha fått ett enda grattis. Men nej, jag kom inte ihåg min egen namnsdag, inte förrän min mor nu skickade ett fint email till mig och gratta mig på min dag kom minnet tillbaka. Så... no hard feelings, ni behöver inte baka pannkakstårta eller ge mig en bamsetidning.

Mamma. Ja, så får jag en stark "sakna mamma" -känsla. Efter hundarna och pappa. Efter gott kaffe, välkända tapeter och dofter. Efter högertrafik och mammas nya volvo. Efter lös viktsgodis och dillchips. Efter mina sommarkläningar och pianot.

"Sverige din jävel, jag Älskar din stil"

Och förresten, Grattis på namnsdagen Annica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0