jullov <3

Det var väldigt längesen jag bloggade och det för att jag har ett liv utanför cyberspace som är ganska hektiskt och fullspäckat!
Jag har tågat mig igenom lucia- dagarna med skönsång och glitter i håret, jag har pulsat i snön, sovit alldeles för lite och snusat alldeles för mycket.
Vi har haft fester och jag har dansat foxtrot med min lärare, vi har bakat enorma mängder saffransbullar och druckit massor av glögg. Jag har inga pengar och idag åker jag till Uppsala.
Nu är det jullov och jag känner en liten gnutta ångest över det, vilket jag tror att ganska många på Bergslagens folkhögskola har.
Det ska bli väldigt fint att träffa Syster, Anna-Lotta, hundarna, familjen, äta en massa mat, sova och titta på fantastisk jul-tv - men jag är rädd att rastlösheten kommer infinna sig fortare än julknäcken tar slut! Men än är jag inte där, jag har massa julmat att äta upp först, nära o kära att träffa och en soffa att nöta ut!

Håll tummarna för att SJ tar mig dit jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0