jullov är inget för mig

på 24 timmar har jag hunnit med:

att sticka en handledsvärmare
druckit 2 julmust
tittat på 5 avsnitt av vampire diaries
ätit mängder av mammas nybakta bröd
tittat på Ernst jul
spelat igenom alla noter jag kunde hitta (två gånger)
kollat Facebook så många gånger att jag memorerat allas statusuppdateringar
skickat 20 sms och pratat i telefon i 1 timme
gått ut med hundarna
inte tagit av mig mössan mer än när jag duschade (jo, jag sov med den också)
stulit snus av mamma
skrivit en låt
pressat juice av 8 apelsiner
övat musik teori
kört bil
klagat över kylan
spelat nyckelharpa
laddat upp mitt CV på manpower

Nu börjar inspirationen tryta och rastlösheten gnaga hårt på mig. Det är det här som kallas jullov, man ska ta det lugnt o göra ingenting. I sånt fall suger jag på att ha jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0