happy valentines day


Gårdagens cirkus har tagit ut sin rätt idag.

Jag vaknade i morse med brutal huvudvärk och ångest, minns jag hela gårdagskvällen?
Nåväl, några fina höjdpunkter i alla fall.

Förfesten a la backpacker style, det är underskattat att dricka öl på hostelrum och ett kärt återseende i form av trevlig norrman.
Vi hade också en diskussion på damtoaletten om hur jag är totalt värdelös på det här med Bh-storlekar, jag köper en och samma storlek som jag gjort alla år - utan att pröva och nöjer mig så. Henriette kikade ner i min urringning, skakade på huvudet och fick medhåll från Johanna att jag underskattar mig själv och som en order sa dom att vi måste ut och shoppa nya underkläder till mig.
Där stod jag och skämdes och kände mig som en utsliten gammal ensamstående mamma på 40 år.
Men efter en öl till trycktes självförtroendet på plats igen och jag dansa av mig alla bekymmer på mess maguire, trevligt sällskap och glada miner gjorde min kväll till ett rent nöje!

Det är precis så här jag vill tillbringa min alla hjärtans dag - bakis, trött, illaluktande, hungrig och ångestfylld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0