min hemliga romantiker känner mig väl.


Jag inte hade någon som la ut rosblad, serverade en romantisk middag med tända ljus och såg mig djup i ögonen igår (för tydligen har finska flickor sån tur när dom träffar Irländare. Och jag är ju trots allt 50%  finsk så då kan jag väl i alla fall förvänta mig hälften av allt det där? Eller är det här bara ännu ett sätt för Gud att straffa mig för de synder jag aldrig ber om ursäkt för?) på alla hjärtans dag, men när jag loggade in på min svenska internet bank idag.. med låga förväntningar och inte ens en liten gnutta hopp om att det skulle vara ett två siffrigt tal efter ordet ”SALDO”.

Men min förvåning var stor när det visade sig att jag fått en alla hjärtans dag present av okänd sändare, en present med fyra siffror. Toppen!

 

Så vad är väl en dans på rosor och tända ljus när man kan få pengar från okända romantiker och slippa glo romantiskt i någon annan ögon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0