söndag.


Jag vaknade upp från en dröm med adopterade barn, nyinköpta hundar och ingifta plats i familjen Cullen i morse och blev självklart  enormt besviken när jag insåg att det bara var en dröm. Fast lite lättad var jag när det inte fanns adopterade barn omkring mig.
Söndagsfrukosten var njutbar med kaffe, äggmacka och sällskap i form av P3´s DigLlista, som på den gamla goda tiden!


Jag, Ella och Rob bestämde oss för att gå och ta en kaffe tillsammans på eftermiddagen, när jag beställde två skopor glass tittade servitrisen konstigt på mig och sa "ehh.. you know it´s cold outside?"
Jag vill påstå att det aldrig är fel med två skopor glass!
Eftersom jag är så täppt i mina öron hör jag väldigt dåligt och hade därför lite svårt att vara delaktig i konversationen undrer vår fika, men nickade och var glad ändå.


På "att-göra-listan" den här söndagen var det listat att jag behövde köpa ny tvål och hudkräm, så jag gick till Boots och spenderade 15 minuter på att försöka bestämma mig vilken tvål jag skulle köpa - nu i efterhand känner jag mig ändå inte nöjd med mitt val men inser också att vanligt normalt folk inte spenderar 15 minuter på att köpa tvål.


Nu har jag bakat en kladdkaka, som också stod med på min "att-göra-lista", som tyvärr inte blev kladdig alls och försöker vänja mig vid faktumet att det faktiskt Är Söndag och att jag ska gå till jobbet imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0