vardags problem, eller?

 

Eftersom jag spenderar den mesta av min vakna tid på jobbet så är det också de enda upplevelserna jag har som är värda att tala om.

 

Så, på mitt jobb (surprise) har vi båser med varsin toalett och sen en gemensam sektion med handfat, ett varsitt badrum för varsitt kön.

Jag har ingen aning om hur renligheten på herrtoaletterna är men efter de få erfarenheter jag har kan man förvänta sig lite ”spill” var stans.

Men eftersom damer i regel sitter ner på toaletten, oavsett behov, ska det inte vara svårt att pricka rätt – kan man tycka!

På senare tid har jag och några kollegor dock upptäckt att det är någon som inte riktigt förstår hur man gör, eller jävlas med oss andra, ibland ser det ut som om någon varit full eller haft vätske (jag vill inte säga kiss) krig på toaletten, eller så har det varit en man där!

Min far berättade för en tid sen om att dom hade ett liknande problem på hans jobb, någon valde tydligen att göra ”nummer två” ståendes... PÅ toalettringen! Och tydligen hade denna människa en diet som resulterade i kladd. Ja ni kan själva lista ut hur den toaletten såg ut!

 

Hur svårt kan det va?

Är det här saker jag ska behöva stå ut med och ha överseende med?


Kommentarer
Postat av: Nina

jag kan trösta dig med att vi har samma problem på HP:(

på HP:s tjejtoaletter äter folk sitt mellanmål/frukost på toan, man kan hitta chipspåsar, bananskal och halvätna scones inne i toalett båsen, ÄCKLIGT.

2010-03-04 @ 16:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0