låt mig presentera President Annica

Igår, efter några öl tillsammans med “the Scandinavian represent” – gänget, hade jag så många bra idéer.Jag kände mig så klok och briljant att jag ville skriva ner mina kloka tankar, jag tänker att det här kommer mina blogg-läsare blir Så imponerade av!

 

Men nu sitter jag här på jobbet, jag är först in och därför själv i den här stora jympa salen.Jag har korkat upp min Cola light, pillat ur alla chokladbitar ur min muffin och försöker skriva ner mina memoarer och smarta idéer men ser bristerna i mina lösningar på världsproblemen. Så vidare smart var jag inte igår.

 

Men efterklok, det vill jag lova att jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0