Afrikanska rythmer och rosévin

Kampen om "ha begäret" fortsätter och jag har slitit ur ännu några gömmor med kläder och öppnat den andra garderoben som var full med gamla foton, prylar och annat krafs. Här kommer lite bildbevis (mest för mig själv, ni känner mig väl och behöver knappast bildbevis, det här är ett steg i processen för mig).

Om ni tittar riktigt noga där så kan ni se min säng.

 

notera gärna min snygga man som agerar handduks hållare.

till höger ser ni garderoben jag kom hem med från Dublin.


För att klara av pärsen med att vara sträng och hård hinkar jag i mig lite rosévin.
Inga kommentarer gällande T-röden.

 

Men tro inte att det här är det enda jag göra om dagarna, nej jag har roligare än så här. Idag har jag faktiskt sytt en ny kudde, en väldigt vacker en i gult rutigt tyg. Jag hann laga ett par byxor också. Jag, storebror, syster och brorson hade planerat att åka och bada idag men det fantastiska sommarvädret överraskade med att regn så vi köpte hem sushi istället. Theo hade gjort världens finaste halsband som jag stolt bär runt halsen. När vi hade ätit spelade vi fotboll ("ett Afrikanskt samba inspirerat lag" som min bror sa vilket säger tillräckligt om vår (i alla fall fastrarnas) fotbolls talang) och när jag frågade Theo var jag skulle göra mål fick jag till svar"ingenstans för du hejar på AIK" (jag hejar inte på något lag så jag vet inte var han fick det ifrån men farbror hans lär inte bli nöjd).

Nu ska jag runda av kvällen med att dricka upp det sista rosévinet och läsa bok!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0