jag kliver ur garderoben.. som shopaholic.


Ni skulle se mig där jag sitter, i mitt flickrum på min sjukt sköna säng, runt omkring mig finns miljontals med kläder, tidningar, böcker, smycken, skor och porslins grejer. Mitt mission om att rensa lådor har resulterat i kaos. Jag ska va ärlig med er (och mig själv) jag är materialist , shopaholic, och mitt "ha begär" mättas aldrig. Senast idag kände jag mig lite förvirrad i tankarna och tänkte att jag skulle lugna mig själv med att köpa mig något på rean, när jag gick där bland klädställningar och rea skyltar insåg jag fort att allt vackert jag hittade har jag redan - jag är Inte i behov av något! (nu började jag skriva "förutom.. bla bla bla").

Så. Jag har, med en peppande låtlista i bakrunden, slängt papper, gamla skivor, kläder och onödigt kuriosa i papperskorgen. Jag la in en annons på blocket och hoppas på att mina gamla kursböcker kommer bli sålda, jag har uppdaterat mitt tradera konto (ja, jag har sen tidigare ett konto där) och jag när jag är klar här ska bara favorit sakerna finnas kvar (vilket i sig inte är så lite heller).

Jag borde frysa in mina 3 bankkort och anlita någon som tar hand om min ekonomi!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0