Nu börjar vi närma oss början av slutet slutet av början...



...och istället gå in i en början på något helt annat.

Jag försöker verkligen att inte tänka att det inte är ett slut utan istället koncentrera
mig på början på något som jag längtat efter jättelänge.
(För ni som läser min blogg ju redan att jag kom in på Bergslagens
 folkhögskola och ska plugga musik till hösten?)
Men det är svårt, och speciellt för en känslomänniska som jag som inte
 kan titta på ett Greys Anatomy avsnitt
utan att gråta hejdlöst.
Idag hade jag ett sånt "avslutnings möte" med HR på jobbet, jag spydde
galla över hela verksamheten och höjde t.o.m.
rösten lite grann - jag tog min chans att äntligen få säga ifrån. Och ja, till ingen
 nytta såklart eftersom jag ändå slutar
imorgon.

Så den 16e augusti ska jag infinna mig på ett hotell Norberg för att
återigen bli förstaklassare. Spännande.
Jag har fått en lägenhet och ska dela den med två andra tjejer som också ska gå i min klass.
Det hela känns väldigt overkligt och jag är såklart oerhört nervös.

men jag fortsätter att citera Snook med att säga:

"lyssna upp alla förvirrade resenärer som är med på den här resan
som inte vet vad dom ska men dom ska komma dit,
som tycker att förvirrad e ett negativt ord,
man behöver inte vet man ska man behöver bara veta att man ska komma dit!
wooooowoooowooooowooo!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0