och här kommer alla känslorna på en och samma gång...


jag städar ur lägenheten. jag rensar kylen. jag skrubbar duschen samtidigt som jag tvättar håret. jag viker tvätt och dammar lampskärmen. jag städar golvlisten och målar tånaglarna. jag lagar mat och plockar ihop alla plastpåsar. jag lånar grannens dammsugare och slänger sopor (inte hos dom). jag dricker en öl med Victoria och fyller på pengar på mobilen. jag säger upp TV abonnemanget och torkar stolar. jag längtar, jag önskar, jag har ångest och jag känner vemod.

Allt på samma gång.



Kommentarer
Postat av: a-l

den där gessle, han vet verkligen hur man sätter ord på sina känslor...;)

2010-07-03 @ 14:51:08
Postat av: Annica

en favorit är annars "ska vi älska så ska vi älska till buddy holly".

dom känslorna skulle jag vilja ha just nu! ;)

2010-07-04 @ 02:10:06
URL: http://annicaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0