beach 2010 är bara att glömma!


Sen jag flyttade hit har jag varit konstant förkyld, jag har legat hemma sjuk åtminstone 3 gånger och besökt läkaren lika många gånger.

Totalt värdelöst. Sist jag var hos läkaren frågade hon mig om jag åt grönsaker och frukt, jag förklarade snällt för henne att jag är vegetarian och inte gör annat än att äter grönsaker och frukt. Hon försökte också påminna mig om att ta mina vitaminer, piller är ju kul och jag har några burkar hemma med diverse läkemedel som jag utan protester proppar i mig varje morgon.

En teori var att möglet som börjat krypa upp över sängkanten hemma hos mig gör att jag är lite krasslig, men jag tror jag äntligen kommit på vad orsaken till min känsliga kropp är!

 

Veckan efter jag kom hem från Sverige var det vår, varmt och skönt här i Dublin.. jag började genast känna mig piggare och bihålorna var öppna och lätta att använda.. MEN så gick jag till gymmet i måndags och nu är jag förkyld igen. Vanliga morgon proceduren med maraton nysningar har återkommit, bakom min panna och kindben trycker det hårt och nässprayen har återigen blivit min bästa vän.

 

Jag får helt enkelt sluta träna för min kropp tycks ju inte vara skapt för det!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0