Fredag - igen!

 

Idag när Ella levererade dagens tidning överraskade hon mig med en Fazer chokladkaka, igen! Den här gången tänker jag inte dela med mig, ni får minsann skaffa er en egen finsk vän som levererar godsaker! (jag måste göra något väldigt bra för att förtjäna något så här fint)

Fredagar innebär många saker. Det är sista arbetsdagen på den här veckan. Jag och Petter får dricka coca cola till lunch och jag får gå en timme tidigare från jobbet!

 

Jag brukar vanligtvis ha matlåda med mig till jobbet, för att jag är snål. Men idag tänkte jag lyxa till det och hoppades på en lyxlunch.

Men till min stora besvikelse fick jag en grådaskig fiskpaj, som inte ens va en paj utan klegg med en konstig kaka ovanpå. Petter däremot blev väldigt glad över sina korvar som såg som allt annat än korvar, han bad mig att inte lägga upp fotot jag tog med min mobilkamera här på min blogg och sa ganska bestämt att jag inte fick använda bildtexten ”petters sausages”. Ni förstår ju hur svårt det är att låta bli, men jag är en snäll kollega och är dessutom så oteknisk att jag inte vet hur man gör.

 

Så, efter att ha sympatikissat med Ella sitter jag här nu och försöker få tiden att gå.. utan att behöva jobba, och jag tycker det går ganska bra.

Jag har läst om hur lite linslusarna Mattias och Gustav har att göra på sitt jobb. Facebook´at skiten ur mig och druckit upp min cola.

 

Solen skiner, jag ska gå till penneys och köpa skor efter jobbet, och har en Fazer chokladkaka i min väska!

 

Annica signar ut!


Kommentarer
Postat av: Malin

åååhh, fredag... <3 jag vill inte vara hääääär!!! JÄTTEKRAOM

2010-03-05 @ 17:58:47
URL: http://http://twitter.com/lormits
Postat av: Malin

hoppas du har det bra... <3 nu har jag börjat blogga igen, hoppas jag orkar längre än en månad den här gången. Har länkat till din blogg i min, och här är min nya länk: http://lormits.wordpress.com/

2010-03-13 @ 01:34:44
URL: http://lormits.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0