...Monday still going strong.

Det är fortfarande mest synd om mig idag.

Kaffet var blaskigt och automaten var inte lika lättlurad som jag hade önskat när jag försökte betala med svenska 50 öringar, dom är ju lika stora som 2 centrarna så kom igen!

För en stund sen hade jag en väldigt otrevlig kund som var elak mot mig, så elak att jag ville gråta och svära på svenska.

Och det har har börjat regna ännu mera. Jag förbannar Penneys för att göra så fruktansvärt dåliga skor, ett stort hål i sulan på vardera sko – jag kommer bli dyngsur om fötterna på vägen hem. Och inte heller har jag lust att gå till gymmet för att träna, så det kommer jag ha dåligt samvete över också.

 

Det är bara Edward Cullen som kan rädda mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0