Annica, please don't stop the music!


Vem fan är jag att predika om självkänsla? Idag har jag fått smaka på min egen käftsmäll, jag är fantastisk på att slå krokben för mig själv.
Och sen går jag hem och är ynklig och självömkande. Ja, är det inte knäppt så säg! Men sen har ju jag ett jävla anamma i mig och ger inte upp i första taget, om jag så ska blöda fingertopparna av mig ska jag spela skiten ur den där gitarren, sjunga den där stämman rent och hålla takten som bara katten!

Nu till den lite mer roligare delen av mitt vardagsliv. Helgen har varit fylld med musik, vi har repat varje dag, det börjar gå framåt! Vi har också druckit vin och läst ur bikter ur "bekännelse" boken (tror jag den heter), i Lördags fick jag också årets bästa massage. Igår bakade vi lussekatter här på Haket, fjolårets hit med vitchokladfyllning åts upp först. Eftersom vi är glada musiknördar kunde vi såklart inte låta bli att göra G-klavar, 8-dels pauser och några könsorgan. Leo, Sebbe och Niels bakade dessutom en spättekaka i lussebulle- deg. Sen firade vi första advent med glögg och nybakade bullar, toppen söndag!

Nu har jag ätit alldeles för mycket senap igen så jag ska gå o ta ett stort glas vatten!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0