låt mig presentera...

Det är fredag idag, men jag luras av min lektionsfria dag och tror att det är Lördag. Tänk vad trevligt det kommer kännas imorgon när det Inte är söndag!

Idag har det nya rockbandet "Dot Sisters", som ska ta er med storm, haft sin första repa. Vi är ett järngäng på sex coola brudar som rockar loss på diverse instrument - vi är inte bara snygga vi låter bra också! (det här lät som en kontaktannons i Frida, om den tidningen hade haft kontaktannonser)
Finns inte så mycket mer att tillägga om det, vi är helt enkelt bäst!

Jag fick sova ut i morse, eller jag hade ingen väckarklocka och vaknade när jag kände att jag behövde. Började dagen med en promenad och sen kom jag in för att avnjuta en god müsli och kaffe! Sen ödsla jag tid på att hitta något att sätta på mig och Made some Love with Roland (mitt piano).
Vd lunch kom jag på att jag köpt en grönsak som jag inte vet vad sjutton det kan vara för nåt, en rotfrukt av någeslag som luktar väldigt starkt, jag slängde in den i ugnen och åt den med hummus och nöjde mig i ovetandet.

Ikväll ska vi på en konsert, om jag förstått rätt så är det ett jazz-band och det kan man ju såklart inte missa. (mest för att det är det enda som hänt här i Norberg sen jag flyttade hit). Jag och Kalle ska vara snygga, som vi alltid är.

Eh. Egentligen ville jag bara förbereda er lite för Dot Sisters... så...

Tack och Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0