så här på morgonkvisten.


Det är lördag morgon och jag vaknar för andra gången idag.
Hanna skulle till Västerås för att göra högskoleprovet och utan att egentligen verkligen tänka till på vad jag gav mig inpå erbjöd jag mig att köra henne till Fagersta station kl 6.15. Kallt, mörkt och frostiga bilrutor som behövde skrapas. (lars hade ingen skrapa heller så vi fick använda Hannas matlåda) Men när bilen väl var varm och jag såg ut genom fönster rutorna vad det ganska mysigt, jag älskar ju att köra bil!

Nu har jag dock ont i huvudet och känner mig lite stressad över att systemet stänger kl13, lika så en loppis jag vill gå till. Ikväll är det hallowen fest i Risbergsverkstad, jag och Amelie ska på dejt (som män) med Petrus och Kalle (som damer), toppenkul... fyra toast!

Igår hade jag en härlig sånglektion med Sebbe igen, vi skrattade jättemycket och som "sångläxa" ska jag sjunga "cold desert" med Kings of Leon. En mycket bra låt, och jag kan klämma i med min bröströst!
Resten av kvällen hängde jag med Petrus och vi reste runt i världen med hjälp av Google - Maps.
Från Ängeby, till Sollefteå, till Lisabon till New York, till Frankrike och Spanien och slutligen bergen i Indien - vem behöver pengar när google-maps finns? (jag, för att inte känna mig ännu mindre berest och fattigare)

Nästa vecka på fredag åker jag till Umeå, jag längtar så mycket och det ska bli så skönt och härligt att få leka med bästa vännen i flera dagar! Lyx!

Nu är det dags att släpa mig till systemet!

Kling Kling från Ring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0