Berlin och röda naglar - hit!

Rött nagellack gör mig alltid glad, vilken tråkig dag som helst så kan Mina röda naglar göra mig lycklig.

Jag har varit sjuk, lite feber, trött och slö. Idag är det bättre, men min hals är gör ont och skaver när jag hostar. Men jag önskade mig faktiskt igår innan jag gick och la mig att min kropp skulle få må ganska okej i utbyte mot halsont. Så jag fick som jag ville.

Imorgon åker skolan till Berlin, fantastiskt! Öl, second hand och fina parker för hela slanten!
Jennica kommer dit också, med sin gamla klass, systerträff i Berlin.. det är inte varje dag!

Nu ska jag glo lite mer på min packning och invänta morgondagen!

Heppåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0