mellan mig och mina egon.

Jag sitter hemma själv, jag dunkar sigur ros på hög volym och dricker te - en ganska bra tillvaro faktiskt!
Har brottats med lite frustration och dåligt självförtroende idag, tror matchen slutade oavgjort för känslan finns fortfarande kvar. Efter en timmes moll-skalor träning övergick jag till Blues-skalor men tappade känslan även för det efter ungefär en timme så jag tog och skrev ut massa gamla godingar att spela istället. Med en bruten röst hade jag i alla fall en ganska fin stund med flygeln på skolan.

Leo lovade mig att hjälpa till och spela in min låt i studio, kanske då kan jag våga stå för vad jag skrivit om jag får en chans till att sjunga den rent. Det där har nämligen gnagt mig ganska mycket och är säkert en stor bov i självförtroendes dramat. Tänkte att jag skulle vara en duktig flicka och skriva ner låten i noter, så jag får det på pränt. Men det var lättare sagt än gjort och jag har suttit här i 45 minuter och bitit på naglarna. Antingen är det min brist på notläsning eller så skyller vi allt på programmet - jag väljer det sistnämnda även om jag egentligen vet att jag bara försöker vara snäll mot mig själv.
Imorgon ska i alla fall superElin hjälpa mig!

Idag hade jag också tänkt permanenta håret, det var så magiskt vackra lockar i mitt hår på nyår. Men fick höra att man verkligen inte ska permanenta på färgat hår, är inte det typiskt så säg! Jag kan ju också skita i att jag hört det och hoppas håret sitter kvar eller stå ut med mitt raka hår.

Nu kurrar min mage och det är dags att locka hem min sambo för lite middag!

Adios och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0