bland komposten.

Det luktar illa här. Jag sitter bredvid komposten och andas in ångorna av ekosystemet, härligt. Dessutom känner jag en förkylning som kommer krypandes. Jag anar att jag är stressad, orolig och trött, då är det inte konstigt att man blir sjuk. Men kanske en film i sängen kan göra gott ikväll och jag ska försöka att inte klaga. Trots att jag var tvungen att cykla hem i regn igår och laga min egen mat!

Snart åker jag till Åre för att gå på bröllop, eller ja, egentligen åker jag ju dit som "fix o trixare". Men det blir fint med lite ombyte och kanske det kan ge lite stimulans också, hoppas det finns vatten att bada i!
Sen när jag kommer tillbaka till Uppsala så har Anna-lotta anlänt till stan och vi ska åka ut på någon typ av roadtrip, inte tokigt alls!

Det är onsdag och för mig att det som fredag för jag ska inte jobba mer den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0