fredag.


Jag flyttade in i ett studentrum igår, Flogsta är numera mitt hood. Jag kände mig jätteförvirrad på Ica Väst och cyklade vilse när jag skulle hitta en bra cykelväg till jobbet. Men mitt rum är fint, fyllt av lappar med möjligheter till att lära sig nya språk och sängen är jätteskönt! Jag skrattade gott åt flogstaskriket kl22 men var mindre glad över trumpetövandet kl 22.30.
Vaknade dödstrött kl 4:15 och satt på min cykel ut till jobbet 04:50, kom såklart alldeles för tidigt till jobbet men var nöjd och glad över min nya fina cykel som spinner som en katt.

Solen skiner idag, jag har min mammas fina kjol på mig och Sebbe kommer till stan idag!
Har jag tur levererar också min cajon- byggsats idag så att jag kan leka snickare på söndag, hoppas!

Bäst jag återgår till kaffet, snuset och taxirösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0