måndag med lätt ångest.

I min lilla studentvärld, helt bortkommen från arbetslivet, trodde jag att man var så lyckligt lottad att man fick lön samma månad som man jobbade. Men icke - det kommer självfallet månaden efter.
Och eftersom jag gärna unnar mig saker när tiderna är hårda, snusar lite för mycket och tycker om glass och god mat betyder det att jag har satt mig i skiten lite, jag är väldigt fattig.
Nåväl, det är ingen idé att sitta här och vara bitter, jag får leva på min mammas mat i frysen och jobbets fruktskål.

Imorgon ska jag vara barnvakt till Theo, jag har bestämt att vi ska äta sushi tillsammans - Härliga tider!
Nu kommer äntligen min Cajon, så på onsdag kan jag åka till Ängeby och bygga lite, som jag har längtat! Ska träffa UK på församlingsgården och äta upp deras glass, kanske hinner jag ut en sväng och bada också!

Ingen anledning att vara bitter - solen skiner, jag har köpt en ny prickigt klänning, min cykel är i racerklass och jag har en god matlåda i kylen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0