midsommardagen.

Och här sitter jag i växeln på taxi nu i växeln igen..... och gnäller.
Idag är det betydligt lugnare vilket jag är glad över, ni midsommarfirare orkar tydligen inte två dagar - det tackar och bockar jag för.
Efter lite för många rundor diamondsuzzle började jag se i kors så jag bestämde mig nu för att ta en paus och dricka lite te istället.

Hanna och Jacob och har smsat mig och berättat att dom är i Dublin, jösses vad avundsjuk jag är och önskar att jag var där. Dom skulle gå till Temple bar och jag tipsade dom om att gå till Molly Malone och tafsa på hennes bröst.
Gamla fina Dublin med dina glansdagar och gråzons stunder.. jag saknar dig! Massor!

Ikväll kommer syster till stan. Vi ska ut och plumfa med pappa i vattnet imorgon, premiärdopp för mig!
Jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0