och så var det midsommar igen..

Midsommar ja. Vad ska jag säga? Midsommaren alltid gått ganska obemärkt förbi. (det var nog en liten lögn, när jag var barn var det en highlife upplevelse)
Senaste åren har jag "firat" i Dublin och det enda som varit sig likt då är väl vädret. Minns den första midsommaren där, jag låg i fönstret som vette ut mot Ha Penney bridge med en öl i handen och Johan och Mattias som sällskap. Förra året åt jag sill faktiskt, Ikea hade kommit till Dublin då.
Men i år jobbade jag på Taxi. Jag hade örat upptaget med fulla glada midsommarfirande människor från kl 21 - 02.30 (då jag gick hem), ledsen men det är svårt att hålla humöret uppe efter så många timmar med elände. Nu ska jag snart dit igen för att ta hand om baksmällan, det blir nog en hel del via-adresser till Mcdonalds.

Nejdå. jag är inte bitter. Inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0