Sportlov - ganska osportsligt!

Det är sportlov här. Jag och Hanna bestämde oss för att trotsa Mammas goda mat och gamla vänners sällskap och stanna kvar här i Norberg, det är vi nöjda med!
Vi började med några softa dagar i soffan, trevliga filmer och massor av bullar - härligt! Igår åkte vi till Avesta för att shoppa loss, en heldag med massa glitter och glamour. På kvällen spelade vi spel och drack vin. Idag är det vårväder ute, solen skiner och det ser ut att smälta bort lite snö. Jag och Amelie ska ta en promenad och sen ska jag gå till skolan och leka med kopiatorn och pianot.

Jag har fått sommarjobb på Taxi - GRATTIS Uppsala, Annica är tillbaka med sin stämma i telefonväxeln! Jag får dessutom bo i Malins studentrum i Flogsta i sommar, fantastiskt skönt. Jobb och boende avklarat. Sen släppte VS-hus efter och lät oss bo gratis här i Norberg i sommar, så inga dubbla hyror för mig! Mer pengar till andra roliga saker!

Eftersom det är torsdag och solen skiner är det helt rätt att ha min nya blommiga klänning och mitt fantastiska rosa läppstift på mig. Den här dagen börjar bra!

Nu ska jag dricka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0